מחבר: | נינה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
תאריך: | 26/04/2022 |
שעה: | 09:50:54 |
|
שלום למועצה לצרכנות
רכשנו מטבח מאיקאה בנובמבר 2021. עד נכון לעכשיו הפסדתי לפחות 8 ימי עבודה בשביל הובלה והרכבה כי כל פעם או שהיה חסר מוצר בהובלה או בהרכבה לא עבדו נכון וניסו לתקן. אפילו בפעם אחרונה ניסו לתקן ולהרכיב מחדש חלק מהארונות (שהמרכיבים הקודמים חסרי ניסיון פגמו בהם), לכן נשארתי בבית בשביל הובלה שתמיד באמצע היום רק מספקים! הביאו את המוצרים ושוב יום אחר נשארתי בבית שיגיעו מרכיבים. המרכיב המנוסה יותר אמר שלא יכול ולא כדאי לפרק ולהרכיב מחדש אלא רק לעשות תיקונים קוסמטיים בחורים שהמרכיבים הקודמים גרמו.
אנחנו לא ממש מרוצים מכך ששילמנו ממיטב כספנו ובסוף קיבלנו מטבח מתוקן וגם הפסדנו הרבה ימי עבודה וזמן ועצבים וטירטור ועוגמת נפש, ומאוחזבים מהשרות הגרוע שנתנו.
הם מציעים פיצוי ע"ס 1500 שח (סה"כ שולם 24000 שח). האם זה ריאלי? כמה הפיצוי אפשר לדרוש? ומה אתם מציעים לנו לעשות?
אשמח להכוונה ועזרתכם עזרתכם
תודה רבה
|
|
|