1. עם מי עשינו עסק - כדאי לבדוק מי היצרן או המשווק של המייבש שאתם מתעניינים בו. מומלץ לבדוק (בגוגל, למשל) אם הוגשו תלונות נגדו.
2.
זהירות מהבטחות בעל פה - חשוב לבחון את ההזמנה או את חוזה הרכישה: האם הוא הגיוני ועונה על הציפיות שלכם? האם נכתבו בו ונחתמו כל ההבטחות שהובטחו בעל פה? אם העסק מבטיח
תקופת אחריות יותר ארוכה יותר מהקבוע בחוק , אספקה מיידית, צבע מיוחד וכו', רצוי לדרוש את ההבטחה כתובה וחתומה. בנוסף, רצוי לציין בהזמנה את מחירו של כל מוצר אם רכשתם מספר מוצרים. כך תמנעו עוגמת נפש ובעיות הוכחה מאוחר יותר. אם יש בעיה לקבל את התיעוד בכתב רצוי להקליט , כך שבמקרה הצורך יהיה קל יותר להוכיח מה הובטח. החוק אינו אוסר על אדם לתעד שיחה שבה הוא משתתף, ואף אינו מחייב להודיע לצד השני על ההקלטה. מבחינה טכנית, בחלק ניכר ממכשירי הסלולר הנמכרים כיום יש אפשרות להקליט שיחה בנקל.
3. זהירות בתשלום מראש- ברכישת המוצר זכרו כי אם אתם משלמים על המוצר לפני קבלתו אתם עלולים להיפגע. אם העסק יקרוס- תישארו ללא הכסף וללא המוצר. לכן מומלץ לשלם את מרבית התשלום בתשלומים בכרטיס אשראי (כך שאם לא תקבלו את המוצר במועד שהובטח לכם, החוק מאפשר לבטל את העסקה מול המוכר ולהודיע לחברת האשראי לבטל כל תשלום עתידי). אפשר גם לשלם בשיקים על שם העסק שסחירותם הוגבלה (מוחקים את המילה "פקודת", כותבים "למוטב בלבד" בתוך שרטוט שני קווים- "קרוס"). בנוסף יש לרשום את השיקים כך שמועד פירעונם לאחר תאריך האספקה. חשוב לדעת, יש לכם זכות לבטל שיקים לא סחירים במקרה של אי אספקה. מכל מקום, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי לפני שמבטלים שיקים.
4. זכות לעיין בהוראות השימוש- העסק חייב לאפשר לכם לעיין, לפני הרכישה, בתעודת האחריות ובהוראות השימוש בעברית, ולמסור לכם העתק מהן. אם לא מאפשרים לכם, פנו למועצה לצרכנות.
5. תעודת אחריות- מה היא מכסה ומה התקופה המינימלית? חשוב לבחון את תעודת האחריות. כדאי לשים לב בעיקר לתקופת האחריות ולתנאיה- האם יש בה סייגים? ואם כן- מהם (למשל, האם האחריות כוללת חלקי פלסטיק וגומי?). החוק מחייב מתן אחריות מלאה לשנה לתקופה של שנה לפחות. אם במכירה הובטחה אחריות ארוכה יותר חשוב לתעד אותה- שאם לא כן עלול העסק להתכחש לה מאוחר יותר. ישנם מקרים בהם המוכר או היצרן מאפשרים להאריך את תקופת האחריות בתקופה נוספת. אם רכשתם אחריות מוארכת בעת הרכישה (ולא בעת ההתקנה), אתם יכולים עדיין לבטל את הארכת התקופה עד תום תקופת האחריות של היצרן.
6. זמן האספקה - יש לוודא שזמן האספקה תואם את הציפיות ומתועד בהזמנה.
7. איך משתמשים? – חשוב לזכור לברר איך משתמשים במדיח הכלים- בדרך כלל זו הזדמנות אחרונה לקבל את מירב תשומת הלב של המוכר וחשוב לנצל אותה- ולהבין בדיוק איך משתמשים במכשיר- איך מנקים ומתחזקים אותו ומה עושים במקרה של תקלות.