קניתם מוצר חדש? נתקלתם בבעיות אחרי רכישת המוצר? מה התלונות הנפוצות של צרכנים הרוכשים מוצרים ושירותים? מה הן זכויות הצרכנים במקרה של תקלות ובעיות?
כל מדריך קנייה המופיע במדור זה פותח כדי לאפשר לכם, הצרכנים, לערוך בדיקה וקנייה לאחר קבלת מלוא המידע הדרוש ולעשות שימוש מושכל במוצרים ובשירותים לאחר קנייתם. בעזרת מדריכי הקנייה, המעודדים צרכנות נבונה, תוכלו לקבל החלטות על בסיס מרב המידע הרלוונטי.
המדריכים כוללים ריכוז של הבעיות השכיחות בתחום ((כמו הטעיית צרכן,הפרת חוזה, ביטול עסקה), המלצות המועצה לצרכנות בשלבים השונים של הרכישה (לפני הרכישה, בחנות, בזמן קבלת המוצר, בעת השימוש, כשמתעוררות בעיות), ריכוז פסקי דין של בית המשפט לתביעות קטנות ובעיקר היכרות עם זכויות הצרכנים.
מדריכים אלה הם מדריכים צרכניים ייחודיים וראשונים מסוגם בישראל, המרכזים את כל החומר הרלוונטי בראייה צרכנית , וללא זיקת הנאה לעסק או אינטרס כלכלי אחר. המדריכים הינם מדריכים מתפתחים, ולכן אם ברשותכם מידע נוסף שיכול לסייע לציבור הצרכנים אתם מוזמנים להעבירו אלינו באמצעות המדור "כתבו אלינו" באתר.
תודתנו למכון התקנים הישראלי על הסיוע ועל שיתוף פעולה.