כיצד ניתן ליצור קשר עם המועצה לצרכנות?
טלפון ליצירת קשר עם המועצה לצרכנות: 1-700-727-888
- המוקד הטלפוני פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-15:00.
- ייעוץ צרכני ניתן בימים א'-ה' בין השעות 10:30-12:30.
וואצאפ המועצה לצרכנות: 03-6241053. להתחלת שיחה לחצו כאן >>
בירור מצב תלונה שהוגשה וכן הנחיות כיצד לפתוח פניה חדשה ניתן להתקשר 24/7 למספר 03-5682158 (השירות פועל באמצעות בינה מלאכותית ומערכת מבינה דיבור).
פניות בנושא חוק הפקדון בלבד ניתן בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00. טלפון: 03-5100190
למילוי טופס דיווח על הטעיות בפרסום בלבד לחצו כאן >>
ליצירת קשר עם בעלי תפקידים במועצה לצרכנות לחצו כאן >>
לפניות בנושא דוברות וקשרי חוץ לחצו כאן >>
לפניות בנושא חוק חופש המידע לחצו כאן >>
להזמנת הרצאה לקבוצות ממחלקת חינוך והסברה לחצו כאן >>
ליצירת קשר בנושא קריירה במועצה לצרכנות ולמשרות פנויות לחצו כאן >>
כתובת למשלוח מסמכים ומכתבים אל המועצה: ת.ד. 20413, תל אביב, מיקוד 6120301
כתובת דוא"ל לשליחת מסמכים doc@consumers.org.il (תלונות יש להגיש באמצעות טופס תלונה)