מיצוי זכויות הצרכנים בביטול עסקת תיירות בעקבות וירוס הקורונה
במועצה הישראלית לצרכנות התקבלו תלונות רבות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בהן נמסר כי על אף אזהרות המסע של משרד הבריאות בעניין זה חברות התעופה ומארגני נסיעות מסרבים לחזיר כספים לצרכנים שבטלו את הנופש. המועצה לצרכנות נותנת מענה לשאלות העולות מהתלונות
חוק שירותי התעופה - כל המידע לצרכן בנוגע לביטולי ואיחורי טיסות
חוק שירותי התעופה בא להסדיר את גובה הפיצוי המגיע לצרכן במקרה של ביטול או דחיית טיסה על פי פרמטרים קבועים וכן את זכויות וחובות הצרכן על מנת ליהנות מהפיצוי
סוכנויות הנסיעות משתמשות יותר ויותר בשיטת מכירה של שירותי תיירות באמצעות האינטרנט או הטלפון . האם סוכנות הנסיעות חייבת למסור מידע בכתב לפני ביצוע העסקה? מהן זכויות הצרכן המבקש לבטל את העסקה?
כאשר אנו עומדים לנסוע לחו"ל, חלק גדול מהחוויה הינה הרכישה בדיוטי פרי, אבל לא תמיד הכי משתלם לקנות שם. המועצה הישראלית לצרכנות ריכזה כמה טיפים לטסים ולקונים בדיוטי פרי
טיפים והנחיות לפני ביצוע עסקאות תיירות של הרגע האחרון
צרכנים רבים בוחרים לנסוע לחו"ל בעסקאות מוזלות הנעשות ברגע האחרון. גם בעסקאות מסוג זה חשוב לשים לב לפרטים. עו"ד סלעית קולר, יועצת משפטית במועצה לצרכנות ריכזה כמה טיפים שיקלו עליכם לבצע עסקה שכזו
עו"ד אביטל פריזמנט מהמחלקה המשפטית של המועצה לצרכנות מביאה סקירת פסקי דין מתחום התיירות מהם ניתן ללמוד כיצד למזער מראש נזק ולהתנהל בצורה נכונה מול סוכני הנסיעות וספקי השירותים
ביטולי טיסות במצב חירום - כל המידע לצרכן ותשובות לשאלות
בעקבות פניות רבות שהגיעו אל המועצה לצרכנות עקב ביטולי טיסות - ריכזנו עבורכם את כל השאלות והתשובות בנוגע לסוגיה זו: מה קורה אם חברת התעופה מבטלת את הטיסה ומה קורה אם אנחנו אלו שנאלצים לבטל את הטיסה ברגע האחרון?