תאריך ואופן שליחת הקליפים לתחרות
את הקליפים המשתתפים בתחרות יש לשלוח על גבי DVD לכתובת: המועצה הישראלית לצרכנות, מחלקת חינוך, רח‘ החשמונאים 88, ת.ד. 20413, תל-אביב 61204. על הקליפים להגיע למשרדי המועצה לכל המאוחר עד תאריך 15.2.12 . ניתן גם לשלוח את הקליפים למייל
klipim2012@gmail.com (מוגבל לגודל של MG 30).
קריטריונים לשיפוט תחרות הקליפים
1. מידת ההגנה הצרכנית בתחום הסלולר בנושא המסר שבקליפ (25%) – המסר המועבר בקליפ ישמש דרך לעידוד צרכנות נבונה בתחום הסלולר.
2. אפקטיביות העברת המסר (25%) - על המסר להיות מוצג ומועבר לצופה באופן מדויק ובהיר, ובו בזמן - באופן קליט ומשכנע , כדי שיוכל להשפיע על קהל הצרכנים לנהוג לפיו.
3. יצירתיות ומקוריות (25%) - על הקליפ ונושאו להיות פרי רעיון מקורי של התלמידים ולבטא גמישות מחשבתית.
4. איכות ביצוע והפקת הקליפ (25%) – ביצוע והפקת הקליפ באופן שמושכים את העין, ושנעים להסתכל על הקליפ.
פרסים לזוכים
במסגרת התחרות, יחלקו עורכי התחרות פרסים בסכום כולל של 12,000 ₪, לשלושת המשתתפים שהקליפים שלהם דורגו בסיום התחרות במקומות הראשונים ולקליפ שזכה ב"חביב הקהל", בהתאם לחלוקה הבאה:
הקליפ הזוכה במקום הראשון, יזכה את יוצריו בסך של 5,000 ₪.
הקליפ הזוכה במקום השני, יזכה את יוצריו בסך של 3,000 ₪.
הקליפ הזוכה במקום השלישי, יזכה את יוצריו בסך של 2,500 ₪.
הקליפ הזוכה ב"חביב הקהל", יזכה את יוצריו בסך של 1,500 ₪.
השתתפות בתחרות מהווה הצהרת המשתתף כי קרא את התקנון, הבין את הוראותיו והוא מקבל על עצמו את כל תנאי התחרות כמפורט בתקנון.