תיאור המקרה:
צרכן בעל 6 קווים בחברת תקשורת סלוארית הלך לעולמו. אלמנתו ביקשה להעביר את 6 הקווים מהגדרתם כ"לקוח עסקי" ל"לקוח פרטי", וניתנה לה הבטחה מפורשת כי המעבר אינו כרוך בקנס או בהוצאה כספית אחרת.
חרף האמור חויבה אלמנת הצרכן, ללא כל התראה, ב-11,000 ש"ח בגין קנסות, בנוסף לחשבון החודשי שעמד על 600 ש"ח.
הצרכנית פנתה טלפונית לחברה, תיארה את המקרה וביקשה לזכותה ב- 11,000 ש"ח שנגבו ללא הצדקה, ואולם גם 10 שעות שיחה טלפונית עם נציגי המוקד לא הועילו לה.
בצר לה פנתה הצרכנית למועצה הישראלית לצרכנות.
הטיפול בתלונה:
הטיפול בתלונה הועבר למטפלת בתלונות בתחום, והיא פנתה אל חברת התקשורת בדרישה לזיכוי הצרכנית בחיוב האמור.
תוצאה:
בעקבות פניית המועצה לצרכנות זוכתה הצרכנית ב-11,000 ש"ח אשר נגבו ללא הצדקה.