תיאור המקרה:
ד' רכש טלביזיה מדגם מסוים, לאור ההבטחה של איש המכירות כי למוצר נלווית אחריות של 7 שנים.
עם קבלת המוצר, עיין ד' בתעודת האחריות, וגילה כי האחריות אינה כוללת את עלות ביקור הטכנאי בסך 199 ₪.
ד' חש שהוטעה והחליט לפנות למועצה לצרכנות.
הטיפול בתלונה:
התלונה הגיעה אל לנה פורטנוי, מנהלת תחום מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במועצה לצרכנות.
לנה פנתה במכתב לחברה, ובו ציינה כי אם האמור בתלונה נכון, עולה חשש להטעיה ולאי-גילוי נאות.
התוצאה:
בעקבות פנייתה של לנה, מסרה החברה כי החנות מסרה מידע שגוי ללקוח, בעקבות כך החליטה החברה לתקן את תעודת האחריות של ד', כך שתינתן אחריות מלאה למשך 7 שנים כולל ביקור טכנאי ללא תשלום. כמו-כן, פעלה החברה והעבירה הנחיות לכלל החנויות והרשתות המשווקות את מוצריה למניעת אי-הבנות כאלו בעתיד.
החברה תיקנה את תעודת האחריות.