תיאור המקרה:
צרכן רכש דרך אתר אינטרנט מכונת כביסה. מיד עם השימוש הראשון השמיעה המכונה רעש מוגזם, ואחרי פעולת הסחיטה נזלו מים. טכנאי שהוזמן לא איתר את התקלה, ואמר שייתכן שיש בעיות בדגם. משהבעיות לא נפתרו הוזמן טכנאי בשנית. הצרכן ביקש לבטל את העסקה ולקבל את כספו חזרה. החברה סירבה והפנתה את הצרכן לאתר האינטרנט שבאמצעותו בוצעה הקנייה. בצר לו פנה לעזרת המועצה לצרכנות.
הטיפול התלונה:
התלונה הגיעה אל לנה פורטנוי, מטפלת בתלונות הציבור במועצה לצרכנות. לנה, מטפלת בתלונות במועצה לצרכנות, פנתה ליבואן וביקשה כי יעביר לספק אישור לביטול העסקה בשל פגם.
התוצאה:
העסקה בוטלה והצרכן זוכה במלוא הסכום בכרטיס האשראי שלו.