תיאור המקרה:
א' רכשה מדיח כלים בעלות של 3250 ש"ח, במבצע שבו הובטח כי אם הלקוח לא מרוצה מהמוצר, הוא יכול להחזירו בתוך 3 חודשים ולקבל את כספו בחזרה.
לאחר כחודש וחצי מיום רכישת המדיח, הודיעה א' לחברה כי היא מעוניינת להחזיר את המוצר. היא נענתה כי ניתן להחזיר את המוצר רק בתום 3 חודשי הניסיון.
כשהודיעה א' לחברה לאחר 3 חודשים מיום הקנייה כי היא מעוניינת להחזיר את המדיח, נאמר לה כי המבצע הסתיים וכי לא ניתן יותר להחזיר את המדיח.
א' פנתה למועצה לצרכנות, על-מנת לממש את ההבטחה שניתנה לה.
הטיפול בתלונה:
התלונה הגיעה אל לנה פורטנוי, מנהלת תחום מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במועצה לצרכנות.
לנה פנתה במכתב לחברה, ובו עמדה על זכותה של הצרכנית לקבל את אשר הובטח לה.
התוצאה:
בעקבות פנייתה של לנה, הסכימה החברה להחזרת המדיח, ופנתה לצרכנית למימוש המבצע.
החברה קיבלה את המדיח והשיבה את הכסף לצרכנית.