תיאור המקרה:
במהלך מבצע חד פעמי רכשה ק' פינת אוכל בעלות של 5500 שקלים, בעת הרכישה הובטח ללקוחה שזמן האספקה הוא עד 14 ימים. לאחר שבית העסק לא עמד בזמן האספקה פנתה הלקוחה לבית העסק ושם נאמר לה שיש עיכוב קטן וזה צפוי להגיע כעבור חודש מרגע הרכישה.
משלא הגיע ולא יצרו קשר, יצרה הלקוחה שוב קשר עם בית העסק שטען שהקונטיינר של האספקה "תקוע" והיא תצטרך לחכות עד שהוא יגיע כמו כן קיבלה הלקוחה שלל תירוצים מאת מנהל בית העסק.
הלקוחה דורשת או קבלה מיידית של המוצר או ביטול העסקה ופיצוי בסך 1000 ש"ח
הטיפול בתלונה:
נציגת תלונות של המועצה לצרכנות ליאת כרמי פנתה אל בית העסק בתלונה על העיכוב הרב שלא באשמת הלקוח ודרשה את טיפולם המיידי, כעבור יום התקבלה התשובה שתואמה ללקוחה האספקה והיא צריכה לקבל את פינת אוכל בהקדם.
ואכן לאחר יום קיבלה הלקוחה את פינת האוכל לביתה וכפיצוי לא שילמה על ההובלה.
התוצאה:
הלקוחה קיבלה את הסחורה וכפיצוי לא שילמה על ההובלה.