מר א' שכר רכב מחברת השכרה באשדוד (רכב גדול של 9 נוסעים) לחופשה משפחתית של מספר ימים, לפני מסירת הרכב נאמר למשפחה שהרכב לא מתודלק וצריך לתדלק אותו, המשפחה עם הרכב נסעו עם מלווה ותדלקו את הרכב.
במהלך הנסיעה גילה השוכר מספר תקלות: שהרדיו לא עובד וכן שאחת מחגורות הבטיחות לא מחוברת למקומה ושהגומייה של דלת ההזזה הצדדית לא מחוברת טוב אלא עם חוטים. לאחר תלונה לסניף באשדוד נאמר להם שהם צריכים לנסוע לרכבת מרכז בתל אביב לפגוש את איש השירות, שהפנה אותם למוסך בבני ברק לטיפול ברכב ששם קיבלו יחס לא נעים מאת אנשי המקצוע במוסך.
הלקוח ביטל חצי יום מהחופשה ב"טיול" לתיקון הרכב ועל כן מבקש שיפצו אותו לפחות במחיר יום השכרה אחד.
הטיפול בתלונה:
אחרי פנייה למועצה לצרכנות וחילופי דברים בין המועצה לחברת ההשכרה בגין העוול והעיכוב שנעשה למשפחה, דרשה המועצה פיצוי הולם עקב תקלות ובעיות שהיו ברכב באשמת החברה ולא באשמת הלקוח.
חברת ההשכרה נתבקשה לטפל בנידון ולפצות את המשפחה בהתאם.
התוצאה:
בעקבות פניית המועצה לצרכנות ניתן החזר כספי עבור יום השכרה