חדש בתחום הצרכנות...
תלונות על גביית רשות השידור למועצה לצרכנות מגיעות תלונות צרכנים על אופן גביית אגרת רשות השידור. צרכנים מתלוננים על מערך גבייה אגרסיבי, על דרישת תשלום למרות שאין ברשותם מכשיר, או על דרישת תשלום כפולה. אגרת טלוויזיה מוטלת מכוח סעיף 28א(א) לחוק רשות השידור, והיא מחייבת את "המחזיק במקלט טלוויזיה". להמשך הקריאה>
4 במאה? צרכן רכש ברשת שיווק, מארז של 3 קופסאות שימורי פטריות, לאחר ששלט המבצע- 3 ב 11.99 ₪ משך את עינו. כשהגיע מספר ימים לאחר מכן לחנות, כששלט המבצע עדיין תלוי, היה זקוק לקופסא בלבד, שהמדבקה עליה של 3.99 חישוב פשוט מראה כי אריזת המבצע יקרה ממכפלת מארז בודד ב 3 . מומלץ לבדוק תמיד במבצעים את מחיר המוצר הבודד משום שלעתים מחיר המארז יקר יותר ואין במבצע שום הנחה. כמו כן, מומלץ לבדוק את תאריך התפוגה של מוצרים מזון בהנחה משום שלעיתים הנחות גבוהות במוצרים נועדות לנקות מדפים" . להטעיות נוספות ברשתות שיווק> |