דו"ח התלונות לשנת 2014: כ-41 אלף פניות. איך פוגעים בצרכן הישראלי? המועצה לצרכנות מפרסמת את דו"ח התלונות השנתי ממנו עולה כי בשנת 2014 החזירה המועצה לצרכנות החזירה לצרכנים כ- 5.7 מיליון ש"ח. 80% מהתלונות שנסגרו נמצאו מוצדקות
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
המועצה לצרכנות מפרסמת את דו"ח התלונות השנתי ממנו עולה כי בשנת 2014 החזירה המועצה לצרכנות החזירה לצרכנים כ- 5.7 מיליון ש"ח. 80% מהתלונות שנסגרו נמצאו מוצדקות
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
במסגרת השרות, הניתן בחינם, סייעה המועצה לצרכנות בשנת 2014 בניסוח 574 כתבי תביעה. 96% מהתביעות הסתיימו לטובת הצרכנים. בממוצע הושב לכל צרכן סך של 3,176 ש"ח
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
על-פי תחשיבים שערכה המועצה לצרכנות, שאלת הבנק הזול ביותר תלויה ומשתנה על-פי קריטריון שעל פיו מדרגים אותם. מנכ"ל המועצה דורש שהפיקוח על הבנקים יקבע מחיר אחיד גם על סל העמלות המורחב
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סעיף 18 ג' בחוק הגנת הצרכן מחייב את בעלי העסקים והחברות להתקשר אליכם ממספר מזוהה שניתן לחזור אליו, אולם החוק לא חל על כל העוסקים. היכנסו ללמוד מה משמעות החוק ועל מי הוא חל
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
החל מה-15 בינואר 2015 נכנס לתוקפו חוק המזון המחייב, בין השאר, את רשתות המזון לפרסם את מחירי המוצרים אחת לשעה. מה ישתנה מעתה והלאה? מה משמעות החוק? היכן יפורסמו הנתונים וכיצד ייאכף החוק?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איך קורה מצב שצרכן מזמין מוצר באינטרנט על סמך המפרט הטכני שמופיע באתר, אבל כשהוא מקבל את המוצר הוא מגלה שהדבר הכי בסיסי במצלמה, שבגינה הוא בחר לרכוש אותה, כלל לא קיים? היכנסו לגלות כיצד טופלה התלונה
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
| |
| |