המועצה > תלונות > טופס תלונה

 

 

 

לתשומת לבכם: המועצה לצרכנות תטפל אך ורק בתלונות לאחר שנעשתה פנייה מצד הצרכן לבית העסק!

הנחיות כלליות וטכניות למילוי הטופס: מומלץ מאוד להשתמש בדפדפן כרום ובמחשב נייח (לא סמארטפון או טאבלט).
בעת המילוי, אין להשתמש בכפתורי ה-Back וה-Forward בדפדפן.
על מנת להגיש תלונה יש לעבור על כל השלבים לפי הסדר. לא ניתן לעבור שלב לפני סיום השלב הנוכחי.
שימו לב: קיימת מגבלת זמן של 45 דקות למילוי טופס התלונה.
לצפיה בסרטון הסברה כיצד להגיש תלונה לחצו כאן >>
 

1פרטי
המתלונן
2תוכן
התלונה
3פרטי
בית העסק
4צירוף
מסמכים
5אישור
קבלת התלונה
שדות מסומנים ב(*) הינם שדות חובה
* שם פרטי
שדה שם פרטי הינו שדה חובה
* שם משפחה
שדה שם משפחה הינו שדה חובה

* טלפון להתקשרות (ספרות בלבד)

שדה טלפון הינו שדה חובה
מספר טלפון נוסף (ספרות בלבד)
מספר טלפון נוסף הינו שדה חובה
מספר פקס (ספרות בלבד)
שדה פקס הינו שדה חובה

* יישוב
שדה יישוב הינו שדה חובה
רחוב
מספר הבית
מיקודבדוק מה המיקוד שלך>
מין:זכר נקבה שדה חובה
שנת לידה:שדה חובה

* דואר אלקטרוני
שדה דואר אלקטרוני הינו שדה חובה

המשך

הבהרות משפטיות בנוגע למילוי הטופס ובעניין איסור לשון הרע


אנא קרא בעיון את ההנחיות לפני מילוי הטופס.

 

המועצה הישראלית לצרכנות מטפלת רק בתלונותיהם של צרכנים פרטיים, כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א1981 - כלומר: מי שקונה נכס או מקבל שירות לשימוש אישי, ביתי או משפחתי. לא ניתן להגיש תלונה בשם בית עסק.


כדי שנוכל לטפל בפנייתך, חשוב מאוד למלא את כל הפרטים הדרושים ולצרף את כל המסמכים הרלוונטיים. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי.

 

הטופס משמש להגשת פניות חדשות בלבד. לבירור מצב תלונה שכבר הוגשה / לצירוף מסמכים לתלונה קיימת לחצו כאן >> 


התלונה שלך עשויה להיות מועבדת על פי הדין לגורמים שונים, כגון גורמי אכיפה והרגולטור על פי שיקול דעתה. במשלוח התלונה הנך נותן למועצה הרשאה ומיפה כוחה לפנות בשמך, בצירוף פרטיך האישיים שציינת בתלונתך לגורמים, כאמור, כפי שהמועצה תמצא לנכון.

 

לתשומת הלב, פנייתך עשויה להיות מועברת לבית העסק. מבלי לגרוע מכלליות האמור, על מנת לטפל בפנייתך כראוי, ומתוך חובת הגינות לבית העסק, אנו עשויים לאחר שיקול דעת להעביר את תלונתך לבית העסק כדי לקבל את תגובתו ככתבה וכלשונה. על מנת לייעל את הטיפול בתלונה ולמנוע טענות בדבר הוצאת דיבה, הינך מתבקש לנסח את התלונה באופן תמציתי וענייני, להתמקד בפרטים הרלוונטיים ולהיצמד לעובדות בלבד. אנא שמור על דרך התבטאות נאותה ועל לשון נקייה. ביטויים לא הולמים או דברים מסולפים מאפשרים לבית העסק להגיש נגדך תביעת דיבה או תביעת לשון הרע.

 

 

כל הכתוב בתקנון זה בלשון זכר. מתייחס גם ללשון נקבה. כל הכתוב בלשון יחיד מתייחס גם ללשון רבים.

 


 

צרכנים יקרים, במידה ונתקלתם בתקלה במילוי טופס התלונה, באפשרותכם למלא את הטופס ידנית ולשלוח אותו למייל doc@consumers.org.il

 

לתשומת ליבכם, תלונות ללא הטופס המצורף ומסמכים רלוונטיים לא ייקלטו במערכת. 

 

להורדת הטופס בגרסת PDF

 

להורדת הטופס בגרסת WORD

 

זמן הקליטה של תלונות שיגיעו במייל עלול להיות ארוך מן הרגיל ולכן מומלץ מאוד לנסות למלא תחילה דרך האתר.

 


 

צרכנים יקרים,

הובא לידיעתינו כי מיילים מהמועצה מגיעים לעיתים לתיבת דואר הזבל. אנו פועלים לתיקון הבעיה. נבקש מכל הפונים אלינו לבדוק בתיקיית דואר הזבל ולסמן את המועצה כ"שולח בטוח"