תיאור המקרה:
לקראת חג הפסח, קיבלה י' - בת ה-82 - הצעה טלפונית לרכישת מתנות לפסח. י' הסכימה להצעה.
כשהגיעה החבילה, י' נדהמה לגלות מוצרים שכלל לא תיארה שהזמינה בסכום של 1829.90 ₪.
י' התקשרה מיד לחברה לבטל את ההזמנה, ונתקלה בתגובה גסה ותוקפנית.
היא שלחה את המוצרים דרך הדואר חזרה לחברה, אך נדרשה לשלם 5% מסכום הקנייה.
י' פנתה למועצה לקבלת עזרה.
הטיפול בתלונה:
התלונה הגיעה אל ציפי קיברסקי, הממונה על פניות הציבור במועצה לצרכנות.
ציפי שוחחה טלפונית עם החברה, וכתוצאה מכך, הסכימה החברה שלא לחייב את הצרכנית ב-5% מסכום הקנייה.
התוצאה:
החברה לא חייבה את הצרכנית ב-5% מסכום העסקה.