תיאור המקרה:
גב' ט' קיבלה הצעה טלפונית לרכישת כורסא לסלון ביתה בסך 1500 ₪ והסכימה להצעה, בהמשך אמרה לה הנציגה כי מאחר ורכשה כורסא היא זכאית למתנות ללא תוספת תשלום.
בפועל הכורסא שהגיעה היתה לא ע"פ ההזמנה ובנוסף לכל גבו מגברת ט' כספים עבור ה"מתנות" שנשלחו בתוספת 1000 ₪.
ט' ביקשה לבטל את העסקה לחלוטין ולבטל את המתנות שנשלחו בעורמה, אך למרבה החוצפה החברה לא רק שלא ביטלה, אלא אף והוסיפה שורה של "מתנות" נוספות בתשלום נוסף.
הטיפול בתלונה:
התלונה טופלה ע"י גב' יסמין ברכיה מטפלת תלונות במועצה הישראלית לצרכנות וכן נשלח מכתב שבו נתבקש ע"י הלקוחה לבטל את כלל העסקאות ולהחזיר לה את כספה ע"פ חוק הגנת הצרכן בנושא מכר מרחוק, לפני נקיטת אמצעים לתביעה בגין עוגמת נפש שנגרמה לאישה המבוגרת שבריאותה רופפת.
המועצה הישראלית לצרכנות טיפלה בתלונה בכובד ראש שכן פה יש תחושה של מעשה מרמה והונאה.
התוצאה:
לאחר דין ודברים ממושך, העסקה בוטלה לשביעות רצון הלקוחה.